keskiviikko 25. tammikuuta 2012

Tomia ja meidän tarinaa



<3. Tomi Johannes on minua vuoden vanhempi. Täyttää maaliskuun 10 päivä 21vuotta kun minä täytän toukokuussa 20vuotta. (hyi kuinka vanha mäki jo oon..) No mutta siis, Tomilla on siniset silmät ja vaaleat hiukset. Komein mies ketä tunnen ;) Tutustuin Tomiin kesällä 2006. Tiesin ja olin nähnyt hänet monta kertaa myös ennemminkin, mutta en ollut tutustunut. Hauskaa tuossa kesässä oli se että minulla oli juttua Tomin kaverin kanssa :-D Hengailin kesän ja alkusyksyn parhaan kaverini Julian ja näiden poikien kanssa. Tomiinkin tutustuin tosi hyvin ja oltiinkin aika hyviä kavereita. Joskus syyskuussa minulla ja tällä Joonaksella sitten menikin poikki ja eipä tullut poikien kanssa hengailtua enään. Joissain bileissä Julian kanssa nähtiinkin taas Tomi ja pari muuta tuttua poikaa. Tomi oli ihana, hellyttävä,herrasmies ja hauska. Loppuillan vietimmekin tomin kanssa kahden. Taidettiin pusujakin vaihdella ;)

Virallisesti rupesimme seurustelemaan 22.10.2006. Ennen sitä oli viikkoja kun säädimme, tapailimme, höpsöttelimme ja biletimme yhdessä. En osannutkaan silloin 14vuotiaana kuvitellakkaan, että löytäisin sen miehen joka on mulle se oikea ja lasteni isä.<3  Meidän seurustelu oli aika normaalia kahden teinin seurustelua mut toisaalta ihan erilaista. Jotenkin kypsempää. Yhteen muutettiin vuonna 2008, jolloin itse olin 16vuotias, Tomi 17vuotias.  Mentiin kihloihin 31.12.2008 yli 2 vuoden seurustelun jälkeen.  Olin silloin jo raskaana n. 3kuukaudella.

2009 keväällä sitten esikoisemme kasvoi kasvamistaan mahassani ja me valmistauduimme kesään kun esikoisemme oli tarkoitus syntyä.16.6.2009 meille syntyikin maailman ihanin ja suloisin esikoistytär. 2960g painoltaan ja 49cm pituudeltaan.♥ Ristiäisiä vietettiin elokuun alussa ja tyttö sai nimekseen Kiia Inka Amalia<3 Siitä sitten alkoi meidän elämä isänä, äitinä ja vauvana. 





Kerron lisää myöhemmin, koska nyt lähdemme kauppaan koko perhe yhdessä. 

heippa!:)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti