lauantai 25. helmikuuta 2012

I dreamed that love would never die

Jokaisella on varmasti unelmia ja haaveita. Jokaisella on erilaisia. Toisilla suurempia, toisilla pienempiä. Jotkut toteutuneita, jotkut eivät. Mutta jokaisella varmasti on jotain. Myös minulla. :)
Mun,niinkuin varmasti monien muidenkin, unelmia on mm. maailmanrauha,hyvä elämä ja tulevaisuus ym. Mutta tähän listaan nyt niitä, mitkä on mulle ne kaikista suurimmat ja tärkeimmät. <3 (ei järjestyksessä)

- Ostaa omakotitalo ja asua siellä yhdessä perheen kanssa. <3
- Meillä olisi mahdollisesti eläimiä enemmän kuin Lucky-koira :)
- Asuisimme mieluiten maalla, kaukana kaupungin meluista ja saasteista :)
  Tämä unelma ainakin on sellanen mikä tulee toteutumaan. ♥


- Opiskella ammatti ja päästä unelmatyöhön.
- Vielä en toki tiedä mikä tämä työ olisi : D
- Mutta ainakin lukio loppuun!
- Perusunelma... : D
- mutta siis rahaa unelmakotiimme, ja muuhun elämiseen :)

- Matkustelu! Haluan nähdä maailmaa!
-Mua kiinnostaa lämpöiset maat , mutta myös kulttuurimaat missä on paljon kuuluisia ja vähemmän kuuluisia ja hienoja nähtävyyksiä :)
- Joillekkin matkustelu on itsestäänselvyys. Meille ei kun on pieniä lapsia, ollaan nuoria ja rahaa ei oo ylimääräistä.
- Uskon todellakin että päästään näkeen maailmaa, edes jonkun verran.Sitten, kun lapset on isompia ja ollaan molemmat vakituisissa työpaikoissa :)


- Häät! Mun SUURIN unelma on päästä naimisiin Tomirakkaan kanssa.<3
- Mä en menny kihloihin Tomin kanssa huvin vuoksi, vaan sen vuoksi että se on lupaus avioliitosta. Ja mä haluan sen avioliiton ;)
- Tomi on lupaillutkin että kyllä se musta ottaa vielä vaimon! <3
 Tämä toteutuu, se on varma <3 
Vinvink rakas ;))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti