keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

sinä vain, ei muut mua saa jaksaamaan.

Musta tuntuu että mä oon nukkunut ohi puolet elämästäni, menee aika sen verran nopeaa taas.
Mittariin tuli taas lisää kuukausia..
KASPER 5KK♥
Lauantaina kummitytön ristiäiset ja ikää silloin tasan 2kk. Miten siitäkin on jo niin kauan?
Oudointa tässä on se että saa pikkuhiljaa ruveta suunnittelmaan Kiian synttäreitä. 3v synttäreitä???!!
Ei Kiia voi olla jo niin iso tyttö.. Tässä tulis nyt se kouluun/töihin paluu, jos Kasperia ei olisi. Kun kotona muksun kanssa saa olla 3 vuotiaaseen asti. Onneksi mun ei tartte! ;) ♥
Asiasta ristiäisiin, mitä mä puen päälle! Ollaan mietitty Tomin kanssa että mikähän tulee typyn nimeksi, ollaan veikattu että alkaa J:llä. Niinkuin veljensäkin. Mutta koskaan ei voi tietää.
Reilu kuukausi ja mullekin tulee vuosia. 20vuoden kriisi! Mitähän kivaa keksis synttäreilleen? 20vuotta kun täytetään vain kerran elämässä :) Ja ehkä olen ansainnut 20v synttärit kun 19v synttärit jätin juhlimatta.. :P



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti