sunnuntai 11. marraskuuta 2012

Kasper 1 v

Mun vauva on jo yksivuotias! ♥ tai siis anteeksi, 1 v ja 1 pvä ;)
Eilen oli partyt, ja upeasti meni! Täytyy jälleen kerran todeta kuinka mahtava tukiverkosto mulla on!
Ilman äitiä, siskojani ja anoppia juhlien järjestämisestä ei olisi tullut mitään ja ilman meille läheisiä ja tärkeitä ihmisiä noi juhlat ei olis ollut mitään! Mä oon niin iloinen siitä , että meidän sukulaiset ja ystävät jaksavat pitää yhteyttä, osallistua juhliin ym vaikka itse en aina niin pysty tekemään.. Eilisistäkin juhlista puuttui vain 2 ihmistä.  Kasper sai aivan yli-ihania lahjoja, tottakai sai aivan yli-ihanilta ihmisiltä♥.
 Jaiks. Huomenna koittaa muksujen hoitoonmeno. Mulla on varmaan tuhat perhosta vatsassa! Mutta hyvin se menee varmasti, on mulla niin rohkeat ja reippaat lapset!♥
  Tänään on myös isänpäivä. Tompsalle Kiia askarteli kortin ja ostin sille lahjaksi uusia sukkia ja salmiakkia sekä hupparin. Se itse valitteli joskus että kun ei oo ehjiä sukkia ja tota hupparia se ihaili kaupassa, mutta ei ostanut. Ja salmiakki nyt vain on sen lempikarkki joten.. :D Mutta eipä muuta, nyt lähdetään viettämään isänpäivää minun vanhempien luokse! (:

HYVÄÄ ISÄNPÄIVÄÄ KAIKKI PIENTEN JA ISOJEN LASTEN ISUKIT! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti