lauantai 30. maaliskuuta 2013

Pääsiäinen ja herra kuume

Tompsa lähti lasten kanssa ulkoilemaan, minä jäin kotiin ihanan herra kuumeen kanssa.
Mikään ei ole ärsyttävämpää, kuin olla kipeänä. Ja pääsiäisenä! :(
 Tompsan piti lähteä kavereitten kanssa juhlimaan illalla, mutta nyt kun olen kipeä, hän ei ehkä lähdekään.
Mä en häntä kieltänyt, mutta hän ei itse viitsi jättää mua huolehtimaan lapsista tässä kunnossa.
Mun puolesta voisi kyllä mennä, koska oikeasti ei äiteys vointia katso. Lapsista huolehditaan, vaikka olisi 40 asteen kuume :-D
 Mua niiin vaivaa huono omatunto, kun en ole ahkeroinut muutamaan päivään kotitöiden ja ruuanlaiton kimpussa. Samoin Tompsa on huolehtinut lapsistakin lähes kokonaan. Mä en oo vain kyennyt, mun kuume on hyppinyt 38-40 asteen välillä. Tai ei se 40 asteeseen ole noussut mutta korkein taisi olla 39,7.
  En vain osaa olla sohvan pohjalla tekemättä mitään ja antaa Tompsan hoitaa. Mutta ei tuo mies anna mun tehdä mitään. Nyt kun ovatkin ulkosalla, voisin salaa vähä siivota. ;>
 
   Mutta nyt on pakko kyllä poistua tietokoneen äärestä.
 Hyvää Pääsiäistä!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti