maanantai 7. toukokuuta 2012

Laita mun pää ja sydän paikoilleen

Mikä ihana laulaja. Ihana biisi, ihanat sanat, ihana ääni miehellä. Kaikki mitä hyvään biisiin tarvitaan :)
     Mun mielestä Jessen olisi kuulunut voittaa voice of the finland. Okei, oli se Mikkokin hyvä mutta se Saara Aalto (?) ei ollut yhtään mun mieleeni! Ja Kim Koskinen vau! :-)
  + Mä itkin kun Jesse Kaikuranta lauloi sen Äiti biisin tuossa kilpailussa. Se oli niin koskettava ja kuin Jesselle tarkoitettu. Lisäksi kun tiesi että hän lauloi sen laulun omalle edesmenneelle äidilleen.. 
   Oon itse haaveillut aina että voi kun osaisi itse laulaa. Se olisi oikeesti tosi hieno taito. Joillekkin se taito on tullut, mutta mulle ei .:( Ja mä en hirveesti usko siihen että laulutunneilla oppisi laulamaan. Ei se ääni sielä tunnilla sen paremmaksi muutu. Jos ei ole periytynyt hyvä laulu ääni, se ei silloin oo ja pakko keksiä jotain muuta tekemistä ku laulaminen. Mä toki laulan mm lastenlauluja paljon Kiian kanssa ja Kasperille. Sekä suihkussa laulan yksin mutta mulla on ihan kauhee lauluääni. En voisi koskaan laulaa missään julkisilla paikoilla. En kehtaa laulaa edes karaokea vaikka kuuntelemassa olisi vain Tomi, ystävät tai joitain muita läheisiä.  Mä oikeasti voin myöntää että olen kateellinen kaikille jotka omaavat hyvän lauluäänen ja saavat laulamisesta itselleen kehitettyä ammatin millä tuoda leipä pöytään. Tai siis saavat tehdä mitä haluavat laulamisen suhteen. Mä en itse haluaisi siis laulamisesta ammattia vaikka osaisinkin laulaa, mutta olisi ihanaa laulella vaikka suvun juhlissa tai karaokea ja tietää itsekin osaavansa laulaa. 
   Olen pienenä  halunnut näyttelijäksi. Mä en tiedä mistä se on alkunsa saanut mutta ainut en ole joka näyttelijänurasta olisi haaveillut.:) Mä olen lapsena ollut näytelmäkerhossa, mutta pitemmälle ei rohkeus riittänyt. Näyttelijähaaveita oli vielä yläasteellakin. Kyllä meillä oli ilmaisutaitoa koulussa ja mukana olin joka kurssilla :) Mutta nyt mun haave ei ole enää näyttelijä, kai. En mä tiedä mikä musta tulee isona. Pienenä olen sanonut että "minusta tulee isona näyttelijä tai äiti". Eli eikö näyttelijä voi olla äiti tai äiti voi olla näyttelijä. No äiti haave toteutui ainakin, joten täysin ei haaveet jääneet toteuttamatta.♥

     Jesse Kaikuranta, Saara Aalto, Kim Koskinen ja voittaja Mikko Sipola. 

Kyllä, mä siis olin hurahtanut voice of the finlandiin. Ja tällähetkellä seuraankin usan versiota. 

 Mitä meidän arkeen kuuluu.. Ihan normaalia, mitään erikoista emme tehneet viikonloppunakaan. Aamulla tein pitkän vaunulenkin lasten ja koiran kanssa. Oli rentouttavaa. Käytiin myös leikkipuistossa leikkimässä, kun Kasper nukahti vaunuihin ja Luckykin oli rauhallisella päällä :) Yleensähän emme ota koiraa mukaan jos tarkoitus on lähteä leikkipuistoon, koska Lucky on sen verran villi ja vikkelä että juoksentelee ympäriinsä (koska on innostunut) ja luulee saavansa mennä myös liukumäestä?? :D Siis sehän on hihnan päässä tietenkin, mutta on hankalaa vahtia Kiiaa, Kasperia ja vielä Luckyakin yksin, jos se siis on villillä päällä. Tänään ei ollut ja se mahdollisti sen että pystyin laittaa hihnan kiinni puiston penkkiin. 
Useimmiten Lucky on kuitenkin tälläinen.. :D (kuvassa ei ole Lucky mutta muistuttaa kyllä aika paljon)

Nyt Kasper pikkuiseni ( 3 päivän päästä 6 kuukautta what?) heräilee tuolla ja ilmoittelee sitä äidille riemun kiljahduksin. Hei :)





1 kommentti:

  1. jesse<3 voice of the finland on ihan huippu! voittaa idolsin 100-0. ja tosta ohjelmasta hyvän tekee just se että aluks ne tuomarit ei nähny niiden naamatauluja ollenkaan ja silloin oikeasti se ääni ratkaisi. toisin kun idolsis selvästi se ääni pelkästään ei oo koskaan ratkaissut..

    VastaaPoista