maanantai 10. lokakuuta 2011

This is me and my life

Elikkäs, päätin aloittaa bloggauksen, koska oon aina tykännyt kirjoittamisesta. En tosin ole hyvä siinä ja enimmäkseen tämä toimii mulle päiväkirjana.
Ensimmäiseksi voisin kertoa itsestäni ja elämästäni...
1. Mun nimeni on Lena, mutta kaikki kutsuu Leenaksi.
2. Täytin toukokuussa 19vuotta.
3. Olen kihloissa maailman ihanimman miehen kanssa, Tomin
4. Tomin kanssa ollaan oltu yhdessä jo lokakuusta 2006,  eli tässä kuussa tulee 5vuotta!♥
5. Meillä on 2vuotias tytär, Kiia. Kiia syntyi 16.06.2009 ja on ihanin!♥
6. Lisäksi olen raskaana, ja kakkosrakkauden laskettu aika on niinkin pian kuin 16.11.♥
7. En tykkää enkä halua lisäillä kuvia nettiin, koska kuka vain voi niitä katsoa. Siitä voitte päätellä etten tule lisäämään (valitettavasti) meistä kuvia tänne, kaikki kuvat tulevat olemaan netistä otettuja.
8. Edellisestä syystä en ole edes facebookissa.
9. Mulla on pitkät punaoranssit hiukset, ja se on ihan mun oma väri. Joskus tykkään väristä, joskus en. Kiia on perinyt hiusten värinsä multa :)
10.Mulle perhe on tosi tärkeä. En kestäisi jos jollekkin mun läheiselle tapahtuis jotain kauheaa..
11. Mulla on 2 parasta ystävää. Toisen kanssa olen ollut ala-asteelta asti parhaita kavereita. Julia on huippu ihminen ja tukee mua aina. Julia on myös Kiian sylikummi :) Toinen paras ystäväni on Ava. Olen myös tuntenut Avan kauan aikaa, mutta lähennyimme kun Ava tuli raskaaksi. Nyt hänellä on 1vuotias poika ja hänkin odottaa, laskettu aika helmikuussa :) Melko varmasti Avasta ja hänen miehestään tulevat kummit tälle kakkosellemme :)
12. Rakastan siivousta ja ruuanlaittoa
13. Koska sain Kiian 17vuotiaana, minulla jäi lukio kesken. Minun oli tarkoitus mennä koulunpenkille takaisin tänä syksynä, mutta se jäi uuden raskauden takia.
14.Järsin kynsiäni:D
15. Seuraan tvstä Taran monta elämää,epäsäännöllisesti myös BB:tä, ja ihanaa että täydelliset naiset alkaa ensiviikolla? :)
16. EN OSAA KÄYTTÄÄ TÄTÄ :)
17. Enkä keksi enää mitään kirjoitettavaa..


Kuva weheartit.com

2 kommenttia:

  1. Löysin blogisi selailemalla, aina on kiva seurata lisää mammablogeja :) Liityin lukijaksi. Tässä minun jos kiinnostaa http://heltsun.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Kiva :) Liityin lukijaksesi myös <:

    VastaaPoista