tiistai 23. huhtikuuta 2013

I will show you, over & over again, that i can!

Nyt on kirjoitusfiilis koska maha pursuaa niin paljon hyvää ( terveellistä!)  ruokaa että kohta poksahtaa. Oon päättänyt että aloitan kunnon kuntoilun. Tarkoituksena ei ole laihduttaa koska olen painooni tyytyväinen, mutta haluan olla kiinteämpi vatsasta ja reisistä. Kaikki varmaa tietää sen kun istuu ja sun reisi"läskit" leviää siihen tuolille. Se on ällöttävää, haluan että mun reidet on kiinteämmät ja ne leviäis siinä istuessa vähemmän, ei-niin-ällöttävästi. Sitten haluaisin että istuessa ei mun mahaan ilmestyisi makkaroita. En esimerkiksi pysty uimahallissa istua altaalla,jos maha ei peity veteen kunnolla. Rannalla istuminenkin on ollut aivan mahdoton ajatus ilman pyyhettä tai peittäviä vaatteita, yleisistä saunoista puhumattakaan! Olisi kivaa jos syksyn ulkomaanreissulla ei tälläisistä asioista tarvitsisi stressata niin paljoa. Mutta kuten sanoin, en halua painostani pois oikeastaan juuri yhtään.

    Huomenna aloitankin tämän projektin ja lähden ystävän kanssa kuntosalille. Meitä odottaa sielä joku henkilö, joka on luvannut auttaa meitä alkuun. Kuntosaliohjaaja tai vastaava hän oli, ei kuitenkaan personal trainer. Olen kyllä haavellut että saisin oman personal trainerin, joka potkis persuksille ja sais mut kuntoilemaan oikein kunnolla, niin että hikilätäköitä olisi lattialla asti. Mutta en uskalla edes ajatella, paljonko sellaisesta pitäisi maksaa. Joten päätin että mun oma personal trainer on Tomi, jonka täytyy potkia mut salille useamman kerran viikossa!



Aloitetaan kuitenkin ensin rauhallisesti, niin ettei rehkitä liikaa, liian kauan ja liian usein. En halua että joka paikkaa särkee älyttömästi seuraavana päivänä :) Hiljaa hyvä tulee! ja sitten kun kroppa on tottunut kuntosalitreenailuun, voi sitten treenata kauemmin, useammin ja rehkiäkin enemmän!
 Tällä hetkellä oon innoissani tästä, mutta oon luonteeltani sellainen että hetken jaksan ja sitten kun into lopahtaa, niin se todella lopahtaa! Siksi tuo perseelle potkiminen on minun kohdallani erityisen tärkeää :D


Nyt pyykkien kimppuun!
:)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti