lauantai 6. huhtikuuta 2013

Tylsä blogi, ihan paska

Oon tyhmä ja pettynyt. Tänään selailin kalenteria ja tajusin että vappu on keskellä viikkoa!
 Ei mua huvita hankkia väsymystä sille yhdelle ainoalle vapaapäivällä! Joten mun juhlinta vappuna taitaa jäädä sivu suun. Noh, sittenhän minä juhlin 21v synttäreitäni! :) ( kirjotin aluksi 31v..ikäkriisi)
  Tänään oon siivonnu kuin hullu! mut varmasti jo alle ½ tunnis on sotkuista, kiitos lasten ♥
 Pian ihana ystäväni Julia saapuu kylään. Aiotaan tehdä tortilloja nams ja kattoa leffa sitten kun muksut nukkuu. Kiia hihku ja hyppi onnesta, kun kerroin että Julia tulee. ( Julia on Kiian kummi)
 Huomenna Tomi saa nukkua myöhään, ja mä herään lasten kanssa. Lähdetään ( jos sää sallii) jo aikaisin ulkoilemaan. :) Ei ole kummoisempia suunnitelmia sunnuntaille, ehkä teen koulujuttuja, ehkä en ;)
  Minulla on sellainen tunne että olis jotain asiaakin, mutta pää lyö taas ihan tyhjää!
     Suunnittelin että teen mielipidepostauksia. Esim. tämä tällä hetkellä ihmisten mieles pyörivä tasa-arvoinen avioliitto juttu mikä lie olisi ehkä ajankohtainen aihe. Itse en ole uutisista tämän asian etenemisestä lukenu oikeastaan yhtään, mutta eiköhän ilman sitäkin aiheesta tekstiä synny! Mutta sitä myöhemmin :)
        En jaksa lisätä nykyään tänne yhtään mitään kuvia. Oon laiska tämän blogin suhteen. Harmittaa että ei kommentteja tule, mutta tiedostan itsekin että blogini on tylsä. Tylsä koska ei ole kuvia minusta, Tomista, lapsista ja arjesta. Siinä asiassa en vain "jousta", kuvia ei tule valitettavasti.  Huonoja kokemuksia. 
  
  Nyt odottelemaan Juliaa. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti