sunnuntai 8. marraskuuta 2015

Mä rakastan, aina.

     Mä oon tuntenut sut kauan, mutta silti oppinut susta lähes joka päivä jotain uutta. Mä oon rakastanut sua viimeiset 9 vuotta ja mä tiedän että tuun rakastamaan sua koko loppuelämäni. Sä oot näyttänyt mitä rakkaus on ja miltä onnellisuus tuntuu. Sä välität ja rakastat mua aidosti ja ehdotta. Sä oot ollut aina mun tuki ja turva, ihminen jonka vieressä on aina hyvä ja turvallinen olla. Kukaan muu ei koskaan saa mua nauramaan niinkuin sinä, kukaan muu ei pysty lohduttamaan niinkuin sinä.
  Me oltiin nuoria, kun meidän tarina sai alkunsa. Moni ei uskonut meihin ja meidän jutun kestävyyteen, mutta sillä ei ollut meille mitään merkitystä. Me uskottiin ja uskotaan edelleen. Aina ei ole ollut meilläkään helppoa, mutta jokaisesta elämänpolun möykystä ollaan yhdessä kiivetty ylös. Sä oot antanut mulle kaiken mistä oon koko ikäni haaveillut, sä olet antanut mulle perheen. Meillä on 2 maailman ihaninta ja rakkainta lasta, kolmas pieni kasvaa mahassa. Sä olet rakastavin, huolehtivaisin, kärsivällisin ja parhain isä lapsillesi, ja mä olen maailman onnellisin kun saan olla äiti juuri sinun lapsillesi. Ja kiitollinen ja onnellinen siitä, että mulla on noin ihana, rakastava ja komea aviomies ♥  Vuoden päästä lokakuussa ollaan oltu yhdessä jo 10 vuotta ja naimisiin mentiin tänä kesänä.
 Kiitos rakas että #säoletsiinä. Sä teit mun elämästä elämisen arvoisen! Ja muista, #mäolentässä  nyt, aina ja ikuisesti <3


Tomi, sä olet mun aviomies ja lasteni isä. Sä olet mulle myös mun paras ystävä ja sielunkumppani. Sä olet mun se oikea. ♥




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti